Допомога по роботі з інтернет-магазином WMarket

Гарантія

На всі товари, що купуються в інтернет-магазині WMarket, поширюється гарантія. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон Інтернет-магазину WMarket.

У гарантійному ремонті може бути відмовлено у таких випадках:

  • були порушені правила експлуатації;
  • виріб зазнав механічного пошкодження;
  • розкриття, ремонт приватними особами або організаціями, які не мають на це відповідного дозволу;
  • дефекти викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, комах;
  • дефекти виникли внаслідок нещасних випадків та форс-мажорних обставин;
  • несправність викликана включенням до мережі з невідповідними параметрами напруги або частоти;
  • дефект виробу спричинений пошкодженням елементів живлення.

Гарантія не розповсюджується на манікюрно-педикюрні інструменти, перукарські ножиці, ножі для машинок, акумулятори, пластини вирівнювачів та плойок, аксесуари, що йдуть у комплекті з товаром , шнури.

Заточення ножів не входить у гарантійне обслуговування.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон. Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

При здачі товару на ремонт обов'язково потрібно мати упаковку та повну комплектацію.

 

Порядок дій покупця при виявленні дефекту:

  • надати товар до нашого сервісного центру;
  • сервісний центр безкоштовно здійснить діагностику товару та видасть відповідний висновок, можливі три варіанти висновку:
  1. Про те, що товар має механічні пошкодження або виявлено порушення умов експлуатації - у такому разі дія гарантії припиняється і товар не може бути обмінений або повернутий. У такому разі покупець може скористатися послугами сервісного центру та відремонтувати товар власним коштом.
  2. Про те, що товар не має механічних пошкоджень та підлягає гарантійному ремонту - у такому разі сервісний центр приймає товар на гарантійний.
  3. Про те, що товар не має механічних пошкоджень та не підлягає ремонту. У цьому випадку, покупець надає товар разом із висновком сервісного центру та іншими документами в магазин, і магазин або змінює товар на інший такий самий або повертає покупцю гроші.

У разі затримки постачання запасних частин ремонт може бути здійснений у термін, що перевищує чотирнадцять днів, але не більше 30 днів.

 

Куди звертатися?

У разі виникнення проблеми з придбаним товаром, Вам необхідно звернутися до нашого інтернет-магазину.

 

Менеджер з питань сервісного обслуговування: 

тел. (044) 360-21-11

 

Якщо товар купувався у Києві чи іншому місті України, товар необхідно запакувати для безпечного транспортування та вислати на відправника тією службою, якою отримували посилку.