Допомога по роботі з інтернет-магазином WMarket

Повернення та обмін товару

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти чи повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Обмін і повернення може бути здійснено лише один раз за умови, що товар належної якості, не був у використанні, у покупки збережено товарний вигляд, споживчі властивості, збережені всі аксесуари, документація, що входять до комплектації товару, товарні чеки.

 

Буде відмовлено в обміні товару або поверненні грошей якщо:

  • з моменту купівлі товару, що не має суттєвих недоліків, минуло понад 14 днів;

  • товар, немає істотних недоліків, перестав бути новим, тобто. був у використанні;
  • при перевірці якості товару виявлено ознаки стороннього втручання (розкручування, спробу ремонту тощо) або порушено інші умови правил користування товаром (потрапляння рідини та сторонніх предметів, механічні пошкодження та ін.);
  • відсутня документ, що підтверджує факт купівлі товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, упаковку або елемент комплектації товару.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. 

 

Товари особистої гігієни належної якості ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ НЕ підлягають, згідно з постановою Кабінету Міністрів України, від 19 березня 1994 року, № 172.

 

Куди звертатися?

У разі виникнення проблеми з придбаним товаром, Вам необхідно звернутися до кол-центру нашого інтернет-магазину. 

 

Менеджер з питань сервісного обслуговування:

тел. (044) 360-21-11

 

Якщо товар купувався у Києві чи іншому місті України, товар необхідно запакувати для безпечного транспортування та вислати на відправника тією службою, якою отримували посилку.